شرح وظایف اداره:

  • انجام امور مربوط به مشمولین قانون خدمت پزشکان و پیراپزشکان، پیام آوران بهداشت متخصصین ضریب کا و دستیاران تخصصی یکماهه شامل ثبت نام صدور معرفینامه احتساب ضرایب، توقف طرح و یا صدور گواهی پایان طرح و یا گواهی معافیت از قانون مذکور
  • تهیه پیش نویس احکام کارکنان شامل اعمال افزایش ضریب سالانه ارتقاء طبقه صدور احکام استخدامی اولیه، احکام نقل و انتقال، مرخصی استعلاجی، مرخصی بدون حقوق، احتساب سوابق خدمتی، ماموریت آموزشی، اخراج، انفصال
  • انجام امور راجع به پرونده های مطروحه کارکنان در هیات های بدوی و تجدید نظر رسیدگی به تخلفات اداری کارمندان و یا دیوان عدالت ا داری شامل معرفی، اخذ دفاعیات، ابلاغ رای و ا عمال مجازاتهای اداری و صدور احکام مربوط
  • انجام امور پرسنلی راجع به ایثارگران معزز شامل جذب و بکارگیری فرزندان شاهد و جانبازان ۲۵% و بالای بیست و پنج درصد، حالت اشتغال، کسر ساعت کار، ماموریت آموزشی، اجرای تصمیمات و آرای کمیسیون ماده ۱۶
  • اخذ مدارک و درخواستهای کارکنان متقاضی نقل و انتقال به سایر دانشگاهها و یا دستگاهها و یا م تقاضی انتقال از سایر دستگاهها و نیز کلانشهرها و برگزاری کمیته مربوطه در مواعد زمانی معین
  • تهیه، تدوین و ابلاغ ضوابط و دستورالعملهای قابل اجرا به واحدهای تابعه در جهت اتخاذ تدابیر لازم به منظور حسن جریان امور و نظارت مستمر بر نحوه اقدام واحدهای تابعه در امور پرسنلی
  • انجام امور راجع به فرایند جذب و بکارگیری نیروی انسانی شامل اخذ مجوز صدور آگهی، برگزاری آزمون، اخذ مدارک، معرفی به گزینش، صدور معرفی نامه و پاسخ به شکایات و اعتراضات
  • پاسخ به استعلامات شکایات و درخواستهای متقاضیان اشتغال و استخدام و مکاتبات ارجاعی از وزارت متبوعه و نیز سایر نهادها و موسسات حسب مورد
  • اقدامات لازم در خصوص درخواست های کارکنان مربوط به صدور گواهی اشتغال، تایید کارکرد و اشتغال در مناطق محروم براساس ضرایب قانونی
  • مطالعه و بررسی قوانین، مصوبات بخشنامه ها و دستورالعمل های ابلاغی در خصوص امور پرسنلی و اجرای آنها

آمار مراجعه کنندگان به وب سايت

بازديد کنندگان آنلاين:4
بازديد امروز سايت:226
بازديد اين صفحه:224
تعداد کل بازديد:280744

آدرس:

ياسوج-بلوار شهيد مطهري-دانشگاه علوم پزشکي ياسوج

تلفن تماس:

074-33337230-31

دورنگار:

074-33337230