صفحه اصلی > index template > نمایش اخبار و محتوا 

سایز متن



اطلاعیه پذیرفته شدگان آرمون سراسری سال تحصیلی 1399-1400 (تمدید مهلت ثبت نام)

ضمن عرض تبریک و تهنیت جهت موفقیت در آزمون سراسری سال تحصیلی 1400 - 1399 به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان محترم می رساند ثبت نام در این دانشگاه به صورت غیرحضوری به شرح زیرصورت می گیرد :
اطلاعیه پذیرفته شدگان آرمون سراسری سال تحصیلی 1399-1400 (تمدید مهلت ثبت نام)

 

بسمه تعالی

 

ضمن عرض تبریک و تهنیت جهت موفقیت در آزمون سراسری سال تحصیلی 1400 - 1399

*تمدید مهلت ثبت نام تا تاریخ 99/08/21*

به اطلاع کلیه پذیرفته شدگان محترم می رساند ثبت نام در این دانشگاه به صورت غیرحضوری به شرح زیرصورت   می گیرد :

ثبت نام اینترنتی

الف) از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی یاسوج سیستم جامع آموزشی هم آوا ثبت نام دانشجویان جدید الورود  در روز های شنبه ، یکشنبه و دوشنبه 17 ، 18 و 99/8/19 برای کلیه پذیرفته شدگان انجام می گردد.

 دانشجوایان جدیدالورود موظف هستند به لینک زیر مربوط به معاونت فرهنگی و امور دانشجویی مراجعه نموده  و بعد از تکمیل فرم اولیه وارسال آن، فرمهای مربوط به خوابگاه ، تغذیه ، صندوق رفاه دانشجویی و... دریافت کرده و در اولین روزی که مدیریت آموزش جهت شرکت در کلاس حضور ی اعلام نمودند تکمیل و به حوزه های مرتبط  معاونت دانشجویی و فرهنگی تحویل نمایند.

http://student.yums.ac.ir/index.aspx?siteid=12&fkeyid=&siteid=1&pageid=4461

همچنین دانشجویان عزیز می توانند اپلیکیشن اختصاصی معاونت فرهنگی و امور دانشجویی را از لینک زیر دانلود کنند و دسترسی به خدمات مربوط به این معاونت را از طریق گوشی های هوشمند داشته باشند.

http://myums.ir/yumsecc.apk

نکته  : عدم ثبت نام اینترنتی در تاریخ های مقرر به منزله انصراف از تحصیل خواهد بود و هیچ گونه عذري پذيرفته نخواهد شد

جهت انجام ثبت نام اینترنتی:

ابتدا تصوير مدارك ذيل را اسكن وبا فرمت Jpeg ذخيره نماييد . ضمنا"حجم (Size ) فايل نبايد از  KB150 بيشتر باشد. در ارسال تصوير كارت ملي دقت فرماييد تصوير پشت و روي كارت ملي را اسكن كرده و به صورت فايل يكجا ارسال نماييد.

مدارك مورد نياز:

1 –  اسكن يك قطعه عكس  جدید 4*3(خواهران با پوشش اسلامي كامل )

2 – اسكن  صفحه اول شناسنامه

3 – اسكن كارت ملي پشت و رو

4 – اسكن كارت پايان خدمت ، معافيت ،برگ سبز اعزام به خدمت ،يا گواهي حين خدمت سربازي از محل خدمت ( جهت برادران)

5 –اسكن  مدرك ديپلم يا گواهي موقت پايان دوره متوسطه

6-  اسكن مدرك پيش دانشگاهي يا گواهي موقت پايان دوره پيش دانشگاهي

7 – ريز نمرات دوره سه ساله دبيرستان با مهر و امضاء دبيرستان

8 – اسکن تاییدیه های  تحصیلی دوره های دیپلم و پیش دانشگاهی

9 - تمام فرمهای  مربوط به سهمیه قبولی موجود در سایت ثبت نام اینترنتی دانشگاه را دانلود کرده و پس از تکمیل در زمان مراجعه حضوری همراه مدارک خود تحویل دهید.

 

10 - از اطلاعات ثبت نام شده اینترنتی (کد رهگیری)خود پرینت تهیه نموده و در زمان مراجعه حضوری تحویل نمایید.

نکته:دانشجویان عزیز؛ در زمان تحویل اصل مدارک ثبت نامی، درصورت هرنوع مغایرت بامدارک اسکن شده درسایت ،مطابق مقررات آموزشی برخورد خواهدشد.

 

 

مرحله دوم:  مراجعه حضوری  و تحویل مدارک متعاقباً اعلام خواهد شد

مدارک مورد نیازدر زمان مراجعه حضوري  :

1-اصل شناسنامه و  چهار سری کپی از تمام صفحات آن.

2-اصل کارت ملی و چهار سری کپی از دو طرف آن.

3- 10 قطعه عکس 4*3 پشت نویسی شده .

4- اصل مدرک دیپلم یا گواهی موقت آن به همراه یک سری کپی .

5-اصل مدرک پیش دانشگاهی یا گواهی موقت آن به همراه یک سری کپی .

تبصره: دارندگان مدرک کاردانی لازم است اصل یا گواهی مدرک دوره کاردانی را ارایه نمایند.

6-ریزنمرات سه ساله متوسطه با مهرو امضا آموزشگاه.

7- رسیدپستی تاییدیه تحصیلی پیش دانشگاهی.( ضروری است پذیرفته شدگان با دردست داشتن کپی مدرک پیش دانشگاهی به باجه پست محل سکونت خود مراجعه ودرخواست صدور تاییدیه مدرک پیش دانشگاهی از آموزش وپرورش محل تحصیل خود را برای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به آدرس : یاسوج: جنب بیمارستان امام سجاد (ع)، پردیس آموزشی مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج  کد پستی 94799- 75919

8-اصل حکم مرخصی سالانه یا مرخصی بدون قید و شرط سازمان متبوع برای کارمندان دولت.

9 - فرم های تکمیل شده آموزش دانشگاه که توسط دانشجو از سایت پرینت شده.

10 - پرینت اطلاعات ثبت نام شده اینترنتی و کد رهگیری در چهار نسخه .

11- مدارک لازم جهت نظام وظیفه آقایان :کپی کارت ملی- کپی مدرک دیپلم-کپی مدرک پیش دانشگاهی –دوقطعه عکس- کسانی که دارای مدرک پایان خدمت و یا کارت معافیت یا برگ سبز اعزام هستند اصل آن را بهمراه داشته باشند.

* قابل توجه دانشجویان شاهد و ایثارگر :

به اطلاع میرساند در صورت داشتن یکی از شرایط ذیل جهت تشکیل پرونده با در دست داشتن مدارک زیر به امور دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه مراجعه فرمایید.( در روز ثبت نام حضوری )

1- فرزندان و همسران شهدا ، آزادگان ، مفقودالاثر، جانبازان 50 % به بالا

2 - خود شخص جانباز 25% و خود جانباز با حداقل15% جانبازی و 2 ماه سابقه حضور داوطلبانه درجبهه

3 - خود شحص آزاده با حداقل 6 ماه سابقه اسارت

4 - رزمنده با حداقل 6 ماه متوالی یا 9 ماه متناوب حضور در جبهه

     *مدارک لازم : یک قطعه عکس ، کپی کارت ملی ، کپی کارت ایثارگری خود یا والدین.

 

زمان مراجعه حضوری به آدرس ذیل مراجعه فرمایید

آدرس : یاسوج – خیابان شهید دکتر جلیل -  پردیس آموزشی دانشگاه علوم پزشکی – جنب بیمارستان امام سجاد (ع) -  مدیریت امور آموزشی و تحصیلات تکمیلی

شماره‌های تماس مدیریت امور آموزشی   07433235149-07433235145

توجه : دریافت کد رهگیری پس از ثبت نام الزامی نیست، ثبت نام بدون دریافت کد رهگیری نیر صورت می پذیرد.

 

 












نسخه چاپی
نظرات بینندگان