پنج شنبه ١٨ خرداد ١٤٠٢

جزئیات خبر

بیانیه سطح توافق خدمات

مراجعین محترم؛

بدین وسیله راهبرد مشارکت پورتال دانشگاه علوم پزشکی یاسوج به آگاهی مراجعین محترم می رسد:

  • هدف از این راهبرد مشارکت این است که به منظور ارائه با کیفیت خدمات ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برای خدمت گیرندگان مورد توافق قرار گیرد.
  • این بیانیه، راهبرد مشارکت دو جانبه در خصوص این خدمات، روش‌های نظارت و مسئولیت‌های دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را در صورت لزوم مشخص می‌کند.

مسئولیت ها و تعهدات:

  1.  جهت خدمت رسانی بهتر، رفع نواقص و دریافت نظرات کاربران این تارنما مجهز به امکان ثبت و پیگیری درخواست ها و شکایات شما متقاضیان گرامی از طریق مراجعه به بخش ثبت درخواست ها و یا بخش تماس با ما یا برای ثبت شکایات از طریق سامانه ثبت شکایت به صورت تمام وقت و در ۷ روز هفته و۲۴ ساعت روز، دارا می باشد.
  2. دریافت و رسیدگی به شکایات، پیشنهاد‌ها و انتقادات مراجعین و پاسخگویی به آن‌ها درسایت سازمان فراهم‌شده است.
  3. سامانه ملی 190  به منظور پاسخگویی و رسیدگی به شکایات بهداشتی درمانی هموطنان عزیز مهیا و بصورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات شما عزیزان خواهد بود.
  4. حوزه پاسخگویی میز خدمت برای اطلاع و راهنمایی مراجعین از خدمت های الکترونیکی و غیرالکترونیکی راه اندازی گردیده است. همچنین جهت ارتباط با رئیس دانشگاه به قسمت (ارتباط با ریاست دانشگاه) و سایر حوزه ها به صفحه ارتباط با مسئولان مراجعه فرمایید. نظرات سازنده شما برای افزایش کیفیت ارائه خدمات دانشگاه عتف و در صورت لزوم اصلاح فرآیندها موثر خواهد بود در صورت امکان در نظرسنجی میز خدمت الکترونیکی ما مشارکت فرمایید.
  5. زمینه دریافت پیام مخاطبین از طریق پست الکترونیکی info@yums.ac.ir و پاسخگویی به آن‌ها ایجادشده است.
  6. جهت آشنایی با خدمات قابل ارائه در هر بخش می توانید از طریق منوهای موجود در صفحه اصلی سایت دانشگاه به وبگاه مربوطه همان قسمت مراجعه نمایید.
  7. تارنمای دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در صورت عدم وجود مشکل مخابراتی بصورت شبانه روزی در دسترس شما عزیزان می باشد. تلاش خواهد شد بروزرسانی های فنی وبسایت در کمترین زمان ممکن بر روی وبسایت اعمال گردد.
  8. در این تارنما سعی شده کلیه استانداردهای موردنیاز اعم از کاربرپسند بودن، شفافیت، کیفیت خدمات تارنما، دسترس‌پذیری تارنما ، دسترس‌پذیری اطلاعات، بیانه حریم خصوصی و بیانیه سطح توافق خدمات ایجاد گردد.
  9.   اصلاح و بهبود روش‌های ارائه خدمات و اطلاع‌رسانی به مراجعین از طریق سایت ایجاد و همواره مدنظر مسئولین این سازمان بوده است.
  10. اهمیت به اطلاع‌رسانی و بروز رسانی اخبار، اطلاعیه‌ها و ....درسایت سازمان یکی از مهم‌ترین اهداف این سازمان مطرح‌شده است و امکان درج نظرات و دیدگاه کاربران برای هر خبر وجود دارد.
  11. لينك دانشگاه های علوم پزشکی کشور
  12. در دسترس بودن صفحه اصلي وب سایت دانشگاه به زبان انگليسي
  13. جهت بهره مندی از خدمات تفکیک شده هر بخش، به وبگاه مربوطه(مانند: بیمارستان، دانشکده، معاونت و...) مراجعه نمایید.
  14. برای اعلام هر گونه گزارش خطا، شامل خطاهای فنی و غیرفنی با مدیریت آمار و فنآوری اطلاعات تلفن
  15. تلفن گویای 31-33337230-074 آماده دریافت نظرات و پیشنهادات هموطنان عزیز می باشد.